W celu zapewnienia wygody użytkownikom podczas korzystaniu z witryny ta strona używa plików cookies.
Szczegóły w naszej Polityce prywatności. Kliknij przycisk "X" z prawej strony, aby informacja więcej się nie wyświetlała.


REKLAMACJA

 
  1. Sprzedawca odpowiada za sprzedany towar z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

  3. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszty przesyłki na konto wskazane przez Klienta.

  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

  5. Reklamacji nie podlegają różnice w wyglądzie, kolorze i wykończeniu towarów prezentowanych na stronie sklepu Internetowego http://ksiegarnia.iz.poznan.pl. Towar może nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Różnice mogą wynikać między innymi z ustawień parametrów monitora.

    Wymianę, zwrot lub reklamację prosimy przesyłać na adres:
     
    Instytut Zachodni
    im. Zygmunta Wojciechowskiego w Poznaniu
    ul. Mostowa 27 A, 61-854 Poznań
     
    z dopiskiem: ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA
     
     
    Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem!
     
    W razie pytań lub chęci złożenia zapytań ofertowych proszę pisać na maila: ksiegarnia@iz.poznan.pl 
    Jeśli masz wątpliwości dotyczące oferty, obsługi technicznej sklepu lub sposobu realizacji zamówienia wyślij zapytanie na adres: ksiegarnia@iz.poznan.pl, a odpowiemy na nie w ciągu 24h.